شهروندان اهوازی برای بارندگی سه شنبه آماده باشند

سخنگوی شهرداری اهواز گفت: احتمال ریزش خطوط فاضلاب وجود دارد که باید مراقب باشیم و تلاش کنیم حتی الامکان از تردد غیر ضروری در معابرطی روز‌های بارندگی خودداری نماییم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  احمدی سخنگوی شهرداری اهوازدر خصوص بارندگی شدید روز‌های دوشنبه و سه شنبه در اهواز گفت: مشکل ساختاری و اشکالات در طراحی شهری میراث موجود شهر اهواز است که سیستم هدایت آب‌های سطحی پشت بام‌ها و معابر در آن طراحی نشده و بر هیچکس پوشیده نیست و فعلا با شرایط موجود و اعتبارات ناکافی شهرداری بدلیل خودگردان بودن ساختار درآمد و هزینه وظیفه خود را در حد توان انجام میدهیم.

او افزود: از مردم شریف اهواز بابت مشکلات حادث شده در مواقع بارندگی عذرخواهی میکنیم و از مدیریت آبفای شهری که وظیفه جمع آوری و هدایت فاضلاب را برعهده دارند تقاضای تلاش دوچندان داریم.

احمدی ادامه داد: شهرداری بر اساس وظیفه سازمانی خود با همت همه مدیران و نیرو‌های زحمتکش خود برای جلوگیری از کاهش آسیب‌ها بصورت شبانه روزی در کنار مردم خواهد بود.

سخنگوی شهرداری اهواز ضمن تاکید بر تلاش شبانه روزی اعضای محترم شورای اسلامی و مدیریت شهرداری کلان شهر اهواز بر خدمات رسانی به مردم و تشکیل ستاد سیل، عنوان کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه هفته‌ی جاری بارش شدیدی را پیش رو داریم که نیازمند آمادگی شهروندان گرامی اهواز است.

این مقام مسئول گفت: احتمال ریزش خطوط فاضلاب وجود دارد که باید مراقب باشیم و تلاش کنیم حتی الامکان از تردد غیر ضروری در معابرطی روز‌های بارندگی خودداری نماییم.

سامانه‌ی ارتباطی ۱۳۷ همچنان آماده جذب نظرات و مشکلات شما خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.