رئیس پلیس آگاهی استان سمنان خبر داد؛

اعتراف به ۱۶۰ فقره کلاهبرداری در سمنان

سرهنگ رضا بینقی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ده میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم در سمنان خبر داد.

سرهنگ رضا بینقی رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در مصاحبه اختصصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: در پی اعلام شکایت شهروندان سمنانی مبنی بر اینکه فردی با ترفند و فریب مردم با پرداخت وام بدون ضابطه و خرید خودرو با مبلغ اندک اقدام به اخذ وجه نقد از آن‌ها کرده است بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه متهم که در شهر‌های شمالی کشور و مسافرپذیر با اجاره سوئیت و سکونت طولانی با مردم معاشرت برقرار و اعتماد آن‌ها را جلب و از آن‌ها اخاذی می کرد افزود: وی با جلب اعتماد مردم با بهانه‌های خرید خودرو با مبلغ اندک، تهیه وام بدون ضابطه و غیره از مردم کلاهبرداری می‌کرد و مبلغ پرداختی خریداران را به‌حساب خودش واریز می‌کرد.

سرهنگ بینقی با بیان اینکه این فرد برای اینکه اقدام خود را قانونی جلوه دهد خود را خوشنام و بازنشسته معرفی می‌کرد تصریح کرد: پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در یک عملیات در یکی از شهر‌های شمالی کشور دستگیر کرد که وی در تحقیقات پلیس به ۱۶۰ فقره انواع کلاهبرداری و به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مردم استان‌های مختلف اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با توجه به ایام پایانی سال به مردم توصیه کرد که برای دریافت وام مراحل قانونی را طی کنند تا دچار فریب کلاهبرداران نشوند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.