جنگ اقتصادی علیه کشور را به فرصت تبدیل خواهیم کرد

نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین هدف ما در مجلس یازدهم این است که با ایجاد راهکار‌های صحیح بتوانیم جنگ اقتصادی علیه کشور را به فرصت تبدیل کنیم.

 

مهدی طغیانی نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت:ابتدا از ملت شریف اصفهان به خاطر رقم زدن حماسه‌ی باشکوه دیگری در عرصه انتخابات کمال تشکر را دارم.

اوافزود:در حال حاضر با توجه به جنگ اقتصادی که از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بر کشور ما تحمیل شده هدف ما در مجلس یازدهم این خواهد بودکه با ایجاد راهکار‌های صحیح  جنگ اقتصادی علیه کشور را به فرصت تبدیل کنیم.

نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: هم اکنون  شاهد چالش‌های اقتصادی شامل بیکاری، کاهش قدرت خرید مردم، کسری بودجه سال جاری و سال آینده و ایجاد فرایند‌های تولید رانت و فساد هستیم که مجلس یازدهم قرار است با ایجاد راهکار‌های صحیحی مانند اصلاح قوانین مالیاتی، اصلاح قوانین بانکی، اصلاح قوانین ساختار بودجه و جلوگیری از فرایند‌های تولید رانت بتواند به اهداف بزرگی همچون افزایش قدرت خرید مردم، ایجاد اشتغالزایی و ایجاد اشتغال‌های مولد دست پیدا کند.

طغیانی ادامه داد:مجلس یازدهم یک مجلس اقدام وعمل خواهد بود که با هدف برطرف شدن مشکلات اقتصادی تشکیل خواهد شد و بنده به عنوان یکی از منتخبین شهرستان اصفهان اطمینان می‌دهم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج و آثار این راه کار‌ها را به مردم ارائه دهیم.

او در خصوص رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی کشور افزود: در بحث رونق تولید تمام تلاش ما این است که ما بخشی از سرمایه‌های غیر مولد که در حوزه تولید کسب و کارنیست را به حوزه کسب و کار جهت دهیم و  اگر این موضوع محقق شود  آن رونق تولید که مد نظر ما است شکل می گیرد و در کنار فرهنگ سازی برای استفاده از کالا‌های داخلی فشارهای اقتصادی برکشور را کم کنیم وزمینه رفاه مردم را فراهم کنیم.

نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مجلس یازدهم  گام محکمی در حوزه اقتصاد کشور در قالب گام دوم انقلاب برمی داریم.

طغیانی گفت:در بحث اشتغال و ازدواج جوانان کشور باید بتوانیم با به کار گیری منابع غیر مولدو بیکار در حوزه‌های مولد زمینه گسترش ظرفیت‌های اشتغالزایی در میان جوانان جامعه استان اصفهان را فراهم کنیم.

او گفت: ما می‌توانیم با ایجاد تمهیدات لازم در به کارگیری افراد فارغ التحصیل دانشگاهی در استان اصفهان و با رونق بخشی به شرکت‌های دانش بنیان بیکاری را تا حد چشمگیری کاهش دهیم .
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.