لزوم همکاری دو جانبه شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی و ملی حفاری ایران

نشستی با موضوع همکاری مشترک شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشستی با حضور مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان و مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت عملیاتی استقرار دکل حفاری ۴۴ فتح درخصوص همکاری و هماهنگی‌های مشترک با موضوع تامین سوخت برگزار شد.

نعمت الله نجفی و حمید باران گر، معاونان منطقه و مسئولان عملیات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان و سرپرست ترابری، رئیس عملیات حفاری و تعدادی از مسئولان مرتبط در شرکت ملی حفاری حضور داشتند.

نعمت الله نجفی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و توان عملیاتی این شرکت، هم افزایی و همکاری‌های نزدیک میان ۲ شرکت زیر مجموعه وزارت نفت را به منظور پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت را خواستار شد و گفت: تلاش بر این بوده که با اعلام نیاز شرکت ملی حفاری ایران در نزدیک‌ترین زمان ممکن پاسخ و با هماهنگی‌های لازم سوخت مورد نیاز در اختیار مبادی مصرف این شرکت قرار گیرد.

او ضمن ابزار خوشنودی از فرصت پیش آمده برای بازدید از دستگاه حفاری و آشنایی با کار آن، تلاش‌های کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در حفر چاه‌های نفت و گاز و نقش این شرکت در فرآیند تولید را مهم و ارزشمند خواند و بر همکاری و همیاری میان دو مجموعه تاکید کرد.

حمید باران گر مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران در زمینه مصارف سوخت، لزوم تامین به موقع و نیاز اساسی آن در دستگاه‌های حفاری از جمله ژنراتورها، ماشین آلات، خودرو‌های سبک، سنگین و ویژه توضیح داد.

او با قدردانی از برنامه ریزی مناسب و همکاری‌های مستمر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان، گفت: این تعاملات در فرآیند شتاب بخشیدن به عملیات حفاری و پشتیبانی از آن و تکمیل چاه‌های نفت و گاز نقش اساسی دارد.

سیاوش فرهادی رئیس عملیات ۲ مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۱ شرکت ملی حفاری نیز در زمینه کار حفاری و موارد مصرف نفت گاز (گازوئیل) در دستگاه‌های حفاری و اقدامات به عمل آمده درجهت مصرف بهینه سوخت گزارشی ارایه داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.