تعطیلی اجتماعات در خراسان شمالی تا اطلاع ثانوی

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با هدف پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از کرونا ویروس تمامی اجتماعات در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تعطیلی اجتماعات در سطح استان خراسان شمالی تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی  افزود: در استان کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از کرونا ویروس تشکیل شد و کمیته‌های ۷ گانه کنترل، پشتیبانی، امنیتی، ارزیابی عملکرد، امور بین الملل و مرزی، اطلاع رسانی و گردشگری ذیل این کارگره  هستند.

حیاتی گفت : با هدف ضدعفونی کردن فضا‌های آموزشی و آموزش مربیان، مدارس در استان تعطیل شد.

او گفت: از هر آموزشگاه باید یک مربی توسط دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه اطلاعات مربوط به بهداشت‌های فردی و جمعی به دانش آموزان بعد از بازگشایی مدارس، آموزش ببیند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: مهمترین مسئله برای مقابله با کرونا ویروس رعایت بهداشت فردی و کاهش تردد افراد در اماکن عمومی است.

حیاتی با تاکید بر اینکه تمامی اجتماعات در سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، افزود: برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش کرونا ویروس ارود‌های راهیان نور و مراسم اعتکاف در سطح استان لغو شد.

او تاکید کرد: رسانه ها، فعالان فضای مجازی و روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید از انتشار اخبار غیر موثق مربوط به کرونا ویروس خودداری کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد: اخبار باید از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان سخنگو و صدا و سیمای استان به عنوان کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از کرونا ویروس دنبال شود.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.