مدیریت رسانه‌ها و عدم توجه به شنیده‌ها

رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تاکید کرد: باید رسانه‌ها را به درستی مدیریت کنیم و به شنیده‌ها توجه نکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی و رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا گفت: ما شرایط بحرانی زیادی را در دوران گذشته داشتیم انچه که مهم است در این شرایط هر زمانی که در کنار هم بودیم موفق بودیم.

قربانی جم با تاکید بر اینکه امروز در عصر ارتباطات مهندسی فرهنگی و اطلاع رسانی بسیار مهم است، افزود: شایعات و بار روانی منفی مربوط به کرونا ویروس نباید توسط رسانه‌های داخلی به مردم القا شود.

او ادامه داد: باید اطلاع رسانی درستی از رعایت بهداشت فردی به مردم داشته باشیم چرا که هیچ چیزی خطرناک‌تر از احساس ناامنی نیست.

قربانی جم گفت: رسانه‌های بیگانه به دنبال ارائه خبر‌های ناامیدکننده از کرونا ویروس در ایران هستند بنابراین باید اخبار را از منابع موثق داخلی دنبال کنیم و در افکار تلخ امروز دنبال اخبار امیدوارکننده ارائه دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی افزود: در وضعیت بحرانی تیتر منفی زدن هنر نیست بلکه باید جامعه را آرام کنیم و نقاط ضعف را برجسته نکنیم.

قربانی جم با تاکید بر تبادل اطلاعات بین اهالی رسانه استان،عنوان کرد: باید از طریق منابع موثق اطلاعات را بروز کنیم در اختیار مردم قرار دهیم و موارد امید بخش را در اختیار صدا و سیما قرار دهید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا گفت: تک تک ما باید بازوی پر توان برای جامعه بهداشت و درمان باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.