مقاومت فلسطین: پاسخ سختی به تجاوزات رژیم صهیونیستی می‌دهیم

گروه‌های مقاومت فلسطینی درباره ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها به نوار غزه هشدار داده و تاکید کردند که واکنش سختی به این تجاوزات نشان خواهند داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، درپی تجاوزات بامداد روز دوشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و دمشق، گروه‌های مقاومت به این حملات واکنش نشان داده و صهیونیست‌ها را به واکنشی جدی تهدید کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، طی پیامی هشدارآمیز به ارتش رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه تاکید کرد که در صورت تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، پیامدهایی جدی‌ متوجه این رژیم خواهد شد. حماس ضمن این بیانیه تاکید کرده که گروه‌های مقاومت در صورت لزوم، در هماهنگی کامل به جنایت صهیونیست‌ها پاسخ خواهند داد.

گردان‌های «سرایا القدس»، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، همگام با هشدارهای حماس در رابطه با انتقام شهدای مقاومت، و در پاسخ به شهادت دو تن از اعضای مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف غزه را آماج حملات راکتی قرار داد. سرایا القدس طی بیانیه‌ای تاکید کرد که موج حملات به اهداف تعیین شده در اراضی اشغالی همچنان ادامه خواهد داشت. در این بیانیه تاکید شده: «دشمن باید بداند که اگر به دنبال افزایش تنش است، ما نیز با قدرت و اقتدار پاسخ خواهیم داد.»

گفتنی است، تنش‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی پس از شهادت یکی از فرماندهان فلطسینی در روز شنبه رخ داد. صهیونیست‌ها بر به شهادت رساندن شهید الناعم، به پیکر وی اهانت کردند. پس از آن بود که گروه‌های مقاومت فلسطینی در شامگاه یکشنبه بیش از ۳۰ راکت را به سرزمین‌های اشغالی گسیل کردند. پس از این حملات راکتی، صهیونیست‌ها نیز مواضعی در غزه و دمشق را با جنگنده‌های خود مورد هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار