تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه مواد غذایی و مؤسسات رفاهی گردشگری

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز از تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه مواد غذایی و مؤسسات رفاهی گردشگری توسط ۱۵ تیم نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان ویژه نوروز ۹۹ خبر داد.

تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه مواد غذایی و مؤسسات رفاهی گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،رامین اسبقی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز به تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی اشاره کرد و گفت: با توجه به لزوم رعایت کامل اصول بهداشتی در شرایط فعلی کشور، نظارت بر عملکرد مراکز فعال در این عرصه تشدید و به همین منظور تیم‌های تلفیقی نظارتی در سطح شهرستان تشکیل شد.

او با بیان اینکه ۱۵ تیم نظارتی به‌طور مستقیم بر فعالیت مراکز گردشگری نظارت خواهند داشت، ادامه داد: تیم‌های نظارتی متشکل از کارشناس متخصص در حوزه میراث فرهنگی، انجمن حرفه‌ای مراکز پذیرایی گردشگری، تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی و ... از روز یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸، با مراجعه به مراکز و تأسیسات گردشگری بر نحوه عملکرد آن‌ها و رعایت اصول بهداشتی نظارت داشته و در صورت مشاهده تخلف، مراکز مذکور به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریز ضمن اشاره به اینکه برای نخستین بار مدیریت تیم‌های نظارتی بر عهده بخش خصوصی خواهد بود، گفت: در شرایط فعلی ضدعفونی تأسیسات گردشگری و پذیرایی در اولویت اقدامات قرار دارد و توسط انجمن حرفه‌ای مراکز پذیرایی گردشگری استان انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، اسبقی در خاتمه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی اماکن عمومی از سوی نهاد‌های ذی‌ربط، در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان تبریز در ایام نوروز طی روز‌های آتی تصمیم‌گیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.