مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

هیچ کسی در نهاوند به کرونا مبتلا نشده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: هیچ کسی در نهاوند به کرونا مبتلا نشده است.

هیچ کسی در نهاوند به کرونا مبتلا نشده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، دکتر مومنعلی دارابی، مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: مردم عزیز نهاوند به شایعات توجه نکنند و خبر‌ها را از روابط عمومی شبکه بهداشت دریافت کنند و تا الان هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در نهاوند گزارش نشده است.

او  افزود: خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مشکوک ابتلا به ویروس در شهرستان نهاوند مشاهده نشده است و ما بخش جدید اورژانس بیمارستان علیمرادیان نهاوند را برای پیشگیری و مبارزه با این بیماران آماده کرده ایم و برای افرادی که دچار سرماخوردگی شوند به تعداد مورد نیاز ماسک رایگان داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و فوت چند نفر و ابتلا عده‌ای از هم وطنان عزیز از عموم مردم شهرستان نهاوند می‌خواهیم که اخبار را از طریق روابط عمومی ما مشاهده کنند و توجهی به شایعات نداشته باشند.

دارابی بیان کرد: ما نیز اقداماتی را در زمینه پیشگیری از ابتلا به این ویروس در سطح شهرستان اعمال کرده‌ایم در این راستا جلسات هماهنگی با آموزش و پرورش و دیگر اداراتی که دارای بیشترین جمعیت ارباب رجوع می‌باشند تشکیل شده و آموزش‌های لازم در زمینه ضد عفونی کردن محیط کاری به آنان داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تصریح کرد: با راه‌اندازی اورژانس بیمارستان شهیدقدوسی امکانات لازم برای رسیدگی به افراد مشکوک و مراجعه‌کننده در این مکان نیز فراهم و مستقر شده است همچنین در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نیز بخش ویژه به همراه پزشک متخصص برای این منظور تدارک دیده شده که در صورت نیاز افراد مشکوک و مبتلا در این بخش بستری و تحت مراقبت قرار می‌گیرند.

دکتر دارابی با توصیه به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا گفت: از همه مردم و بخصوص کهنسالان و افرادی که از بیماری‌های تنفسی رنج می‌برند تقاضا داریم تا حد امکان از بیرون آمدن از منزل خودداری کرده و در صورت نیاز پس از مراجعه حتما دست‌های خود را با آب و صابون شستشو دهند.

او افزود: برای ضد عفونی کردن محیط اداری و محل زندگی خود ۵۰۰ سی سی آب را با ۱۰۰ سی سی محلول وایتکس مخلوط کرده و با دستمال تمیز روی سطوح صاف و راهرو‌های ادارات و کف آشپزخانه بکشند و آنجا را ضد عفونی کنند.

دارابی بیان کرد: کسانی که هیچ علائم مشکوکی در این زمینه ندارند اصلا نیازی به استفاده از ماسک ندارند زیرا همین مساله می‌تواند محیط مساعدی را برای رشد باکتری‌ها و ایجاد بیماری فراهم کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۵:۴۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدارو شکر
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۵:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدارو شکر که تا حالا اتفاقی برای من و خانواده پیش نیومده.به امید شکست کرونا لعنتییییییی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۳۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
بابا اگه شده به مردم بگید تا رایت کنیم