آماده باش کامل ستاد بحران نهاوند

معاون فرماندار نهاوند گفت: ستاد بحران شهرستان نهاوند برای مواجهه با بارش‌های سیل آسای ۴۸ ساعت آینده آمادگی لازم را دارد. تشکیل جلسه داد و اعلام کرد.

آماده باش کامل ستاد بحران نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،ولی الله سیاوش معاون فرماندار نهاوند افزود: با توجه به هشدار‌های هواشناسی و مدیریت بحران استان بیشترین بارندگی‌ها در نواحی جنوبی استان همدان و شهرستان نهاوند خواهد بودو

او با بیان اینکه تا پایان بارش‌ها مدیران‌حق خروج از شهرستان را ندارند، اظهار داشت: برای مقابله با این شرایط همه دستگاه‌ها باید همکاری و هماهنگی خوبی داشته باشند.

معاون فرماندار نهاوند با اشاره به سیل فروردین امسال در این شهرستان ادامه داد: تجربه سیل امسال و مدیریت خوبی که انجام شد باید در بارش‌های اخیر نیز مورد استفاده قرار بگیرد و دستگاه‌های مربوطه مسئولیت پذیر باشند.

سیاوش بیان کرد: پیش بینی بارش ۱۰۰ میلیمتری برای ۴۸ ساعت آینده انجام شده است و احتمال بارش برف نیز وجود دارد بنابراین باید هشدار‌ها و اطلاعیه‌ها برای گروه‌های مرتبط به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

او به اهمیت هماهنگی و در دسترس بودن مدیران اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران در این شرایط بحرانی باید در دسترس باشند و با عوامل زیر مجموعه و نیرو‌های خود ارتباط داشته باشند.

معاون فرماندار نهاوند اضافه کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده مدیران حق خروج از شهرستان را تا پایان بارندگی ندارند و کلیه مرخصی‌ها لغو شده است.

این مسئول یاد آورشد:هر مدیری قصد خروج از شهرستان را داشته باشد باید با فرمانداری هماهنگ باشد و با مجموعه شهرستان در ارتباط باشد.

سیاوش با اشاره به احتمال یخ زدگی و بارش برف از مدیریت جهاد کشاورزی درخواست کرد برای تامین سوخت و اطلاع رسانی به دامداران و‌کشاورزان و انجام تمهیدات لازم اقدام کند.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه مجموعه ستاد بحران در حالت آماده باش است، افزود: هماهنگی بخشداران با دهیاران و شهرداران بسیار مهم است و برای عبور از این شرایط نیازمند مشارکت و همراهی با هم هستیم.

او گفت: باید مدیران امور آب، جهاد کشاورزی، شهرداران، بخشداران و همه عوامل برای کاهش خسارت احتمالی تلاش کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.