مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان :

آزمایش منفی بیمار مشکوک به کرونا در هرمزگان / بیمار مبتلا به کرونا نداریم

فاطمه نوروزیان ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: چند مورد مشکوک به کرونا در استان تحت نظر هستند و نمونه برداری از آن‌ها انجام شده که تا به امروز آزمایش یکی از آن‌ها منفی اعلام شده است.

آزمایش منفی بیمار مشکوک به کرونا در هرمزگان / بیمار مبتلا به کرونا نداریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فاطمه نوروزیان ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: چند مورد مشکوک به کرونا در استان تحت نظر هستند و نمونه برداری از آن‌ها انجام شده که تا به امروز آزمایش یکی از آن‌ها منفی اعلام شده است.

 نوروزیان افزود: احتمال مبتلا بودن دیگر موارد بستری در استان نیز به اعتقاد پزشکان متخصص هرمزگان با توجه به شرح حال بیماران، ضعیف است، اما با این حال به منظور پیشگیری، این افراد بستری و نمونه برداری از آن‌ها انجام شده است.

او گفت: بیماران مشکوک در بندرعباس در بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی تحت نظر و در دیگر نقاط هرمزگان نیز بیماران در بیمارستان‌های محل اقامت بستری هستند.

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: به مردم اطمینان خاطر داد که تا به این لحظه هیچ مورد مثبتی در هرمزگان گزارش نشده و در صورت گزارش به طور یقین به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

نوروزیان گفت: تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به مبتلایان به کرونا، وزارت بهداشت است و شهروندان اخبار را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

او از شهروندان خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و با رعایت بهداشت فردی و عمومی به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک نمایند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.