منتظر دستورالعمل وزارت بهداشت برای اقدام درباره رستوران‌ها هستیم

رئیس اتحادیه چلوکبابی ها، رستوران و تالار داران اصفهان گفت:منتظر دستورالعمل نهادهای ذی‌ربط همچون وزارت بهداشت در موضوع ویروس کرونا هستیم و در صورت ارائه دستورالعمل به واحدهای صنفی این اتحادیه، دقیقاً بر اساس همان دستور رفتار خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین عکاف زاده سواری رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان اظهار کرد: پیامک‌هایی با محتوای آموزشی پیرامون ویروس کرونا و بهبود مسائل بهداشتی در محیط کسب و کار برای صاحبان واحد‌های صنفی عضو در اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان ارسال شده است.

او افزود: منتظر دستورالعمل نهاد‌های ذی‌ربط همچون وزارت بهداشت در موضوع ویروس کرونا هستیم و در صورت ارائه دستورالعمل به واحد‌های صنفی این اتحادیه، دقیقاً بر اساس همان دستور رفتار خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم صحبتی در خصوص احتمال تعطیلی شدن واحد‌های صنفی در بازه زمانی کنونی داشته باشیم و اکنون تنها منتظر دستورالعمل نهاد‌های ذی‌ربط هستیم.

عکاف زاده سواری اضافه کرد: هر آنچه که به عنوان دستورالعمل از سوی نهاد‌های تصمیم ساز بالادستی همچون وزارت بهداشت به اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان ابلاغ شود به صورت رسمی و دقیق اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: هیچیک از واحد‌های صنفی اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان در روز‌های اخیر به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در محیط کسب و کار پلمب نشده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.