مردم مناطق سیل‌خیز لرستان به اماکن امن پناه ببرند

مدیرعامل شرکت آب منطقه لرستان گفت: مردم شهرستان پلدختر، معمولان، چگنی، روستا‌های ساحل رودخانه کشکان و منازل مسکونی ساحلی خرم آباد و دورود همچنین روستا‌های مسیر رودخانه تیره تا پایان سیلاب‌های احتمالی منازل خود را ترک و به مناطق امن پناه ببرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رضا میرزایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در موج اول سامانه بارشی بارندگی‌های نسبتا شدید از ساعت ۹ شب دوشنبه در شهرستان خرم آباد و بخش‌های علیای حوضه آبریز رودخانه کشکان آغاز شده که در صورت تداوم بارش‌ها تا پایان روز سه شنبه رواناب‌های ناشی از آن به صورت سیلاب به پلدختر می‌رسد.

او  افزود: پیک سیلاب ناشی از موج اول بارش‌ها تا حدود ۲۰ ساعت آینده به شهر پلدختر خواهد رسید.

این مقام مسئول بیان کرد: از پروژه‌های ساماندهی رودخانه و لایروبی‌های حوزه شهرستان‌های خرم آباد، چگنی و پلدختر بازدید بعمل آمده و دستورات لازم جهت بکارگیری تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه داده شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه لرستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به دستور استاندار لرستان در نقاط آسیب پذیر حوزه شهرستان‌های خرم آباد، چگنی، پلدختر، دورود و سایر نقاط استان در آماده باش کامل به سر می‌برند و در بین دستگاه‌های اجرایی جهت مقابله با سیلاب احتمالی پیش رو تقسیم کار شده است.

میرزایی ادامه داد: مردم شهرستان پلدختر، معمولان، چگنی، روستا‌های ساحل رودخانه کشکان و منازل مسکونی ساحلی خرم آباد و دورود همچنین روستا‌های مسیر رودخانه تیره تا پایان سیلاب‌های احتمالی منازل خود را ترک و به مناطق امن پناه ببرند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.