پرداخت بیش از ۵۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در مناطق زلزله زده

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۲ هزار و ۸۱۸ طرح با اشتغال ۴۰ هزار و ۲۴۹ نفر پیش پذیرش شده است.

تسهیلات اشتغال به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی درباره آخرین آمار پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات ویژه مناطق زلزله زده گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۲ هزار و ۸۱۸ طرح با اشتغال ۴۰ هزار و ۲۴۹ نفر پیش پذیرش شده که در این میان ۱۷ هزار و ۳۴۸ طرح به مبلغ ۵۵۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان انعقاد قرارداد شده است.

او  افزود: از مجموع قرارداد‌های منعقد شده ۵۴۶ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان برای اجرای ۱۷ هزار و ۳۴۷ طرح با اشتغال ۱۹ هزار و ۳۳۸ نفر پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان کرمانشاه ۴۱ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای اجرای ۱۸۸ طرح با ۲۹۵ اشتغال، در دالاهو ۴۰ میلیارد و ۷۵۷ میلیون تومان برای اجرای سه هزار و ۱۸ طرح با اشتغال سه هزار و ۱۰۳ نفر پرداخت شده است.

او درباره عملکرد بانک‌های عامل نیز افزود: سهمیه مصوب بانک‌های عامل ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده همچنین درصد تسهیلات پرداختی بانک‌ها نسبت به سهمیه ابلاغی تاکنون ۹۱ درصد بوده است.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.