کشف ۲۴۶ کیلوگرم تریاک در جاده ارتباطی یاسوج به شیراز

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۴۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در جاده ارتباطی یاسوج به شیراز کشف و در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مهدی انصاری  فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای از مواد مخدر در محور شیراز به یاسوج پس از هماهنگی با مرجع قضائی تیمی از مأموران مبازره با مواد مخدر استان به محل اعزام شدند.

او افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آن‌ها دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رانندگان این خودرو‌ها با بی توجهی به دستور مأموران پلیس به مسیر خود ادامه دادند، اما پس از طی مسافتی و در نهایت با شلیک چند تیرهوایی، متوقف شدند.

سردار انصاری اضافه کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که یکی از خودرو‌ها اسکورت کننده مواد مخدر و در بازرسی از خودروی دیگر ۲۴۶ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: راننده خودروی حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

سردار انصاری عنوان کرد: راننده خودروی اسکورت کننده مواد دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

او گفت: برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر یش از پیش شده است.

سردار انصاری از عموم مردم استان خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

میزان کشف مواد مخدر در محور‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری از مرز چهار هزار کیلوگرم گذشته است.

در سال ۱۳۹۶ چهار تن و ۶۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

چهار هزار و ۷۱ کیلو گرم این مواد مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و ۸۴۶ نفر دستگیر، ۳۳۷ دستگاه خودرو توقیف و ۶۸ باند منهدم شدند.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محور‌های حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.