زمان آزمون جامع راهنمایان گردشگری در اردبیل تغییر یافت

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تغییر زمان آزمون جامع راهنمایان گردشگری این استان به ۲۲ فروردین ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید صادق سید حسینی، مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: پیرو نامه واصله از مدیرکل دفتر مطالعات آموزش گردشگری، زمان برگزاری آزمون جامع به ۲۲ فروردین ماه ۹۹ تغییر یافته است.

او با تاکید به اینکه این مهم به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تمهیدات لازم اندیشیده شده است، اضافه کرد: این مهم به صورت گسترده به شرکت‌کنندگان اطلاع رسانی شده است.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: از جمله کلاس‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی لغو شده و آزمون جامع راهنمایان گردشگری نیز از ۱۶ اسفند ماه ۹۸ به ۲۲ فروردین ماه موکول شده است.

سید حسینی با تاکید به اینکه این تصمیمات، لطمه‌ای به برنامه ریزی آموزشی وارد نخواهد ساخت، افزود: در وضعیت فعلی رعایت بهداشت و ممانعت از شیوع این بیماری ویروسی اهمیت ویژه دارد و زمان برگزاری کلاس‌های لغو شده متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.