در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آغاز بررسی اعتراض جاماندگان کمک معیشتی دولت

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی گفت: بررسی اعتراض افرادی که مشمول دریافت کمک معیشتی دولت نبودند، از ۵ اسفند آغاز شده است.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شروع بررسی اعتراض جاماندگان طرح معیشتی دولت گفت: از روز گذشته بررسی اطلاعات افرادی که اعتراض خود را در سامانه حمایت ثبت کرده‌اند توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده است.

وی افزود: ما طی دو مرحله ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از افرادی که به آن‌ها کمک معیشتی تعلق نگرفته بود و اعتراض خود را در سامانه حمایتی ثبت کرده بودند، به لیست دریافت اضافه کردیم و معوقات آن‌ها نیز ماه گذشته پرداخت شد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی بیان کرد: افرادی که از ۲ بهمن ماه اقدام به ثبت اعتراض کرده‌اند اگر درخواست آن‌ها قبول شود، در دوره بعدی تمام معوقات  به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی افزود: زمان پرداخت دوره بعدی کمک معیشتی دولت ۱۰ اسفند ماه خواهد بود.

میرزایی در رابطه با متقاضیان دریافت طرح کمک معیشتی دولت که مشمول دریافت یارانه نبودند، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا هنوز تاریخی برای ثبت نام این گروه در سامانه حمایتی تعیین نشده است، به زودی تاریخ معینی را برای مراجعه این گروه به پلیس+۱۰  به منظور ثبت نام، اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نوزادان تازه متولد شده نیز مشمول بسته حمایتی می‌شوند؟ گفت: اگر خانواده‌ نوزاد تازه متولد شده مشمول دریافت یارانه و کمک معیشتی دولت باشد، عضو جدید به لیست معیشتی بگیران اضافه خواهد شد، زیرا ما هر روز اطلاعات خانواده‌ها را به روز می‌کنیم.

میرزایی بیان کرد: اگر سرپرست نوزاد تازه متولد شده مشمول دریافت کمک معیشتی دولت نباشد، به نوزاد جدید نیز کمک معیشتی دولت تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غدیر
۱۹:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
2ماه است که برای ما واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
عصمتاکبری
۲۱:۴۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام منشوهرم5ماه بیکارشده تاالان هم هیچ.کمک معشیتی دربافت نکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام واقعا این چه قانونی هست نصف مردم میعشتی میگیرن و نصف نمیگیرن گناه ما چیه اخر اون دنیا کی جواب گو هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام بنده ۴۸ سالمه وشوهرم ۵۳ سالشه وچندساله تت بیکارمیباشد ومن هم ۱۸ سال است دیابت دارم ودارومصرف میکنم چراباین شریط بیکاری ومربضی باید کمک معیستی بمن وخانوائم نرسه وجیب خودتون پر وسفره اتان رنگین باشه ومن خرج زندگی وپول داروهامو نئاشته باشم انصافه
Iran (Islamic Republic of)
البرز رضائیان سیاهمرد
۱۹:۵۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
بنده فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش می باشم وهمچنین به بیماری دیابت که به شبکه چشم بنده اسیب رسانده و هم مشکل دو تا از کلیه هام برای بنده بوجود آورده است و داروهای خاصی مصرف می کنم وبعضی از کپسول های بنده جز بیمه خدمات درمانی نمی باشند از آمپول های خاصی مصرف می کنم و.......آیا انصاف است که یارانه و کمک معیشتی دولت به بنده تعلق نگیرد پناه بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
حقوق کارمندان دولت و مدیران نباید از 10000000 میلیون تومان بیشتر باشد اگر قانون تصویب شود و مدیرانی که حقوق های 40 یا 50 میلیونی میگیرند حداکثر 10 میلیون تومان بگیرند به همه میشود یارانه و کمک معیشتی پرداخت کرد
آخرین اخبار