اتخاذ تصمیم تعطیلی مدارس اصفهان با ستاد ملی مبارزه با کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:تعطیلی مدارس اصفهان تصمیمی است که باید ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته شود و اتخاذ این تصمیم دیگر در اختیار ارگان های اصفهان نیست.

آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا در اصفهان گفت: دو مورد مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان روز دوشنبه شناسایی شد که یک نفر از این افراد بهبود یافت و هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده است.

او افزود: حال فرد دیگر نیز خوب است و در شرایط بحرانی نیست. پزشکان در تلاش هستند تا با طی کردن مسیر درمانی، شرایط بهبودی و ترخیص این بیمار را فراهم کنند.

نجیمی درباره تعطیلی مدارس خاطرنشان کرد: تعطیلی مدارس اصفهان تصمیمی است که باید توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته شود و اتخاذ این تصمیم دیگر در اختیار ارگان‌های اصفهان مانند دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یا استانداری نیست. در تصمیمات اتخاذ شده توسط این ستاد، مدارس اصفهان تعطیل نخواهد بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره چرایی اتخاذ این تصمیم توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: اینطور نیست که بدون دلیل مدارس اصفهان تعطیل نشده باشند. قطعا این کمیته دلایل خود را دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
قربانی
۱۹:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و احترام در پیام نور علاوه بر سامانه پیشخوان خدمت سامانه های گلستان، دیدگاه ، Erp و lms و کتابخانه هم هست که با وجود چنین بستری به راحتی می توان بحران کرونا را پشت سر گذاشت و کلیه همکاران را موظف به دورکاری نمود و از حضور اجباری همکاران در مراکز و واحدها نیز به علت خطرات واگیری کرونا و صرفه جویی در امر مصرف مواد شوینده،برق، گاز و آب و اینترنت جلوگیری کرد.اگر کرونا نگیریم حتما با بوی تند مواد ضدعفونی کننده مثل وایتکس و الکل و اسپند دچار بیماری تنفسی و ریه می شویم که بعد با کوچکترین ویروسی دچار بیماری تنفسی حاد می شویم. لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید اگر همکاران امکانات لازم برای انجام امور محوله را از قبیل اینترنت،خط تلفن آنکال، کامپیوتر،پرینتر و اسکنر وتخصص لازم جهت تنظیمات سامانه ها دارند، در منزل به صورت دورکاری پیگیر امور مرکز باشند و موظف به حضور فیزیکی نباشند.با تشکر