مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۳۰ مددجو در استان سمنان صاحب‌خانه شدند

محسن مسعودیان راد بابیان اینکه ۳۰ مددجو در استان صاحب‌خانه شدند، گفت: پرداخت تسهیلات بلاعوض در راستای تأمین مسکن مددجویان در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بلاعوض در راستای تأمین مسکن مددجویان در دستور کار قرار دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ مددجو در سطح استان صاحب‌خانه شدند.

او بابیان اینکه ۱۵ واحد مسکونی در حال احداث در مناطق روستایی استان است، افزود: در مناطق شهری نیز ۱۴ واحد مسکونی خریداری و یک واحد برای مددجویان استان ساخته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴۲ خدمات در قالب خرید، ساخت و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی به مددجویان کمیته امداد این منطقه ارائه‌شده است، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نقش مؤثری در صاحب‌خانه شدن مددجویان این نهاد دارد.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۴۷ واحد مسکونی در مناطق عادی و ۱۳۰ واحد در مناطق محروم تعمیر و مقاوم‌سازی شده است، تصریح کرد: ۴۴ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ساکن روستا هستند.

او بابیان اینکه بخش قابل‌توجهی از طرح‌های مقاوم‌سازی منازل مسکونی در مناطق روستایی استان اجرایی شده است، تأکید کرد: در این مدت ۵۲ سرویس بهداشتی تعمیر و بهسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به خدمات این نهاد در حوزه کمک‌رسانی برای گازرسانی به واحد‌های مسکونی مددجویان بیان کرد: ۸۴ واحد مسکونی بااعتبار ۲۳۸ میلیون تومان گازرسانی شد.

مسعودیان راد گفت: عملیات گازرسانی و لوله‌کشی در شهرستان‌های میامی، گرمسار و آرادان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد، دامغان و بی ارجمند اجرایی شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار