راهداران در محور‌های برفگیر مازندران مستقر شدند

با توجه به ورود توده هوای سرد به مازندران راهداران با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آماده اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به ورود توده هوای سرد به مازندران از امروز سه شنبه ۶ اسفندماه به استان، گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

او افزود: با شروع زمستان ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام و گفت: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

نجفی افزود: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محور‌های کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

مسافران و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار