موفقیت چشم‌گیر بازی Rainbow Six Siege

یکی از تحلیل گران بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که بازی Rainbow Six Siege یکی از موفق‌ترین عناوین شرکت یوبیسافت است.

موفیت چشم‌گیر بازی Rainbow Six Siegeبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Rainbow Six Siege یکی از عناوین بسیار پرطرفدار موجود در بازار عناوین رایانه‌ای است که حدود ۵ سال از عرضه آن می‌گذرد و شرکت سازنده این بازی به صورت دائمی و در بازه‌های زمانی مشخص، بروزرسانی‌های مختلفی را برای این بازی عرضه می‌کند. شرکت یوبیسافت از زمان عرضه این بازی تاکنون ندین بار بسته الحاقی و بروزرسانی‌های بزرگی را روانه بازار کرده است که هر کدام از آن‌ها بخش جدید یا نقشه جدیدی را به بازی اضافه می‌کردند. این بازی را می‌توان یکی از شاهکار‌های یوبیسافت دانست چرا که با وجود گذشت ۵ سال از عرضه، همچنان از بازی‌های محبوب موجود در بازار عناوین رایانه‌ای است و هنوز هم گیمر‌های زیادی این بازی نسبتا قدیمی را خریداری می‌کنند.

به تازگی نیز یکی از تحلیل‌گران حوزه بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرده است که این بازی یکی از نقاط قوت صنعت بازی‌های رایانه‌ای است و می‌توان آن را عنوان گشفت انگیز یوبیسافت نام گذاری کرد چرا که یکی از نقاط عطف شرکت یوبیسافت به شمار می‌کند. این تحلیل‎‌گر همچنین اعلام کرد که بازی Rainbow Six: Siege اخیرا یکی از برترین روز‌های خود را پشت سر گذاشته است چرا که حدود ۱۸۰ هزیار گیمر جدید در فاصله زمانی بسیار کمی و صرفا از طریق فروشگاه Steam وارد این بازی شده‌اندموفیت چشم‌گیر بازی Rainbow Six Siege

 

ظاهرا این آمار صرفا شامل افرادی می‌شود که از طریق فروشگاه استیم عنوان مذکور را خریداری کرده‌اند و شامل افرادی نمی‌شود که از طریق فروشگاه Uplay یا فروشگاه‌های کنسول‌ها در این بازی عضو شده‌اند. همچنین استیم اعلام کرده است که عناوین Counter-Strike: Global Offensive با بیش از ۸۹۶ هزار گیمر، Dota 2 با ۶۴۷ هزار گیمر، PlayerUnknown's Battlegrounds با ۵۸۴ هزار گیمر و Grand Theft Auto V با ۲۲۸ هزار گیمر جزو برترین عناوین موجود در این فروشگاه هستند.


بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5


با این حال هنوز مشخص نیست شرکت یوبیسافت چه زمانی قصد دار نسخه بعدی این بازی را وارد بازار کند و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار