در بسته حوادث ۶ اسفندماه بخوانید؛

سارقان به بن بست پلیس اهواز رسیدند

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۶ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان به بن بست پلیس اهواز رسیدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۶ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان حرفه‌ای در بند قانون

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی نقاط شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی اهواز با کار اطلاعاتی ۳ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

واحد‌های صنفی در رامهرمز پلمب شدند

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: به منظور اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت این شهرستان، از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

او افزود: در اجرای این طرح ۱۰ واحد صنفی از جمله ۷ واحد صنفی مصرف قلیان، ۳ سفره خانه سنتی به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مرجع قضائی پلمب و به ۸۰ واحد صنفی اخطار پلمپ صادر شد.

فرمانده انتظامی رامهرمز با بیان تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.