سخنرانی نماینده رهبر انقلاب در سوریه:

دل شهید سردار سلیمانی برای مردم لبنان می‌تپید

نماینده رهبر انقلاب در سوریه، طی سفری به لبنان گفت: شهید سردار سلیمانی عاشق اهل بیت (ع) بود و دلش برای مردم لبنان می‌تپید.

سخنرانی نماینده رهبر انقلاب در سوریه در مراسم جشن ولادت امام محمد باقر

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله طباطبایی روز گذشته در حاشیه جشن ولادت امام محمد باقر(ع) که در حرم حضرت سیده خوله در بعلبک لبنان برگزار شد،گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، احیای توحید و ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.

دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه همزمان با ایام ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ولادت امام محمد باقر (ع)، جمعیت امام منتظر لبنان در جوار حرم حضرت سیده خوله در بعلبک لبنان مراسمی فرهنگی برگزار کرد. در این مراسم  آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه همچنین عده‌ای از علماء و سیاسیون نیز حضور داشتند.

آیت الله طباطبایی در این مراسم اظهار کرد: انقلاب بزرگ ایران به رهبری آن مرد عظیم یعنی حضرت امام خمینی (ره) که عالم، فقیه، عابد و زاهد بود توانست انقلاب ولایت را به پیروزی برساند و این انقلاب ارزش‌های واقعی اسلام ناب، توحید و معارف اسلام را با دست مبارک خود سامان داد.

وی با اشاره به شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی ایشان را دارای روحیه‌ای قوی در حفظ ارزش‌های اسلامی دانست که عاشق اهل بیت علیهم السلام بود و  دلش برای مردم لبنان می‌تپید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار