جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جوان‌گرایی زمینه‌ساز تحقق اهداف گام دوم انقلاب است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جوانان کشورمان برای کسب دانش، مدیریت و تجربه بسیار کارآمدند و باید در مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، از آنها بهره گرفت.

محمدجواد جمالی نوبندگانی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جوان‌گرایی که یکی از اهداف اصلی گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: متأسفانه برخی مواقع شاهد افراط و تفریط در بعضی از مقوله‌ها هستیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند که جوان‌گرایی و استفاده مثبت از جوانان کشور به معنای عدم استفاده از تجربه‌ افراد پیشکسوت که در زمینه‌های مختلف اجرایی و تقلینی  مو سپید کرده‌اند، نیست، بلکه آنها باید تجربه‌های خود را در اختیار جوانان بگذارند.

او افزود: یکی از مشکلات ما این است که بسیاری از جوانان تلاشی برای استفاد از تجربه پیشکسوتان خود نمی‌کنند، در مقابل برخی از افراد باتجربه‌ هم میلی برای کمک به جوانان ندارند، پس ما با این خلاء مدیریتی روبه‌رو هستیم.

جمالی با بیان اینکه برخی از جوانان ما ممکن است عالم باشند، اما تجربه نداشته باشند، گفت: امروز بعد از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دوران آزمون خطا گذشته است، بنابراین جوانی که عالم باشد و حداقل تجربه‌ها را کسب کرده باشد می‌تواند کار‌ها را با انرژی زیاد به عهده گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید در مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، از نیروی جوان بهره گرفت،  تصریح کرد: جوانان کشورمان برای کسب دانش، مدیریت و تجربه بسیار کارآمد هستند و باید از  آنها استفاده مثبت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار