حکم اخذ رشوه معاون یکی از مدیران استان یزد قطعی شد

رییس کل دادگستری استان یزد، از قطعیت حکم اخذ رشوه معاون یکی از مدیران استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،غلامعلی دهشیری، رییس کل دادگستری استان یزد، گفت: حکم دادگاه برای دریافت رشوه توسط مدیران دستگاه‌های استان مشخص شد.

او افزود: ۷ سال حبس تعزیری، ۵۰ ضربه شلاق، دو سال انفصال موقت از خدمات دولتی، پرداخت جزای نقدی ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و پرداخت قیمت اموال اخذ شده به عنوان رشوه، محکومیت قطعی این مدیر متخلف است.

رئیس کل دادگستری استان یزد ادامه داد: در ادامه مبارزه بی امان قوه قضاییه با فساد و مفسد، حکم یکی از مدیران میانی یکی از دستگاه‌ها که به جرم ارتشاء و پولشویی دستگیر شده در دادگاه تجدید نظر استان قطعی شد.

دهشیری یادآور شد: با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر ارتشاء و پولشویی یکی از مدیران میانی در یکی از دستگاه ها، مراتب جهت تحقیق و بررسی در دستور کار قرار گرفت و پس از مدت‌ها مراقبت سرانجام متهم حین ارتکاب جرم دستگیر و بازداشت گردید.

او، با اشاره به ادعای متهم در دادگاه، مبنی بر دریافت هدیه در قبال کار انجام شده، تصریح کرد: عنوان اتهامی با تغییر نام رشوه به هدیه تغییر نمی‌کند و افراد نمی‌توانند به صِرف این ادعا که هدیه دریافت کرده اند از مسئولیت شانه خالی نمایند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد، تأکید کرد: عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی، عرصه خدمت به مردم است و اگر کسی بخواهد با هر دلیل و توجیهی از موقعیت خود سوء استفاده کند، قطعا دچار خسران شده و دیر و یا زود مورد مؤاخذه و در چنگال عدالت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار