سیل راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت را قطع کرد

فرماندار کوهدشت با تشریح آخرین وضعیت این شهرستان در پی بارش‌های سیل‌آسا گفت: سیل راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت را قطع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  ماشاءالله نعمتی گفت: در پی اعلام ستاد مدیریت بحران لرستان مبنی بر ورود بارش‌های آسا در شهرهای این استان، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت را در عصر روز دوشنبه با حضور همه بخشداران، شهرداران و اعضای ستاد مدیریت بحران تشکیل دادیم.

وی افزود: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت مقرر شده‌است که اقدامات اولیه در رابطه با پیشگیری و مدیریت خطرات احتمالی وقوع سیل انجام شود و نیز هشدارهای لازم به افرادی که در حاشیه مناطق پرخطر سکونت دارند، داده شده‌است.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: تمهیدات لازم برای کنترل بارش‌های سیل‌آسا را به بخشداران و دهیاران این شهرستان انعکاس داده‌ایم، شهرداران نیز آمادگی لازم را برای خطرات سیل اتخاذ کرده‌اند.

وی بیان کرد: پس‌از ورود سامانه بارشی شدید به کوهدشت تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

نعمتی با اشاره به بازدید از مناطق و راه‌هایی که دچار آب‌گرفتگی شده‌اند، گفت: در عصر امروز بر اثر بارش‌های شدید راه ارتباطی کوهدشت شمالی که شامل 58 روستاست، قطع‌شده و اقدامات لازم را برای بازگشایی راه این منطقه انجام خواهیم داد.

فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی رقم پیش‌بینی شده بارش‌ها در این شهرستان بین 130 تا 170 میلی‌متر است و اوج این بارش‌ها نیز از عصر امروز تا ساعات اولیه صبح فردا چهارشنبه عنوان شده‌است.

نعمتی اظهار داشت: به ساکنان مجاور نهر مرکزی کوهدشت هشدار می‌دهیم که با توجه به شدت بارش‌ها در عصر امروز منازل خود را تخلیه کنند و یا وسایل زندگی‌شان را به اماکن امن انتقال دهند.

وی افزود: شب گذشته با ماشین آتش‌نشانی و با بلندگو به ساکنان کانال مرکزی کوهدشت هشدارهای لازم را در پی بارش‌های سیل‌آسا داده‌ایم و باید آمادگی لازم را برای خطرات احتمالی سیل داشته باشند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: لرستان ، کوهدشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.