شنونده مجله سلامت از رادیو یزد باشید

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد گفت: برنامه مجله سلامت با حضور کارشناسان در حوزه پزشکی و سلامت به انواع بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری و درمان آن می‌پردازد.

داوود سیروس، معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه مجله سلامت از دوشنبه پنجم اسفند تا پنج شنبه هشتم اسفند ازساعت ۱۰:۱۰ الی ۱۱ به مدت ۵۰ دقیقه در مورد توصیه‌ها و راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا و آرام بخشی به مردم و شنونده‌های همراه رادیو یزد به طور زنده از صدای یزد پخش می‌شود.

وی افزود: افزایش آگاهی مخاطبـان نسـبت بـه پیشگیری، بهبـود بیماری، سـبک زنـدگی و اهمیـت ارتقـای آن در جامعـه و برخورداری از سلامت از ضروریاتی است که رادیـو می‌تواند در تأمین آن نقش بسزایی داشته باشد.

معاون صدای مرکز یزد ادامه داد: مجله سلامت با دعوت از پزشکان مجرب و مطرح استان یزد، به آشنایی مخاطبان با بیماری‌های شایع، روش‌های پیشگیری علایم بروز افراد در معرض خطر و شیوه‌های کنترل و کاهش شیوع این بیماری می‌پردازد.

داوود سیروس، بیان کرد: مجله سلامت این هفته به تهیه کنندگی نسرین وافی، گویندگی مسعود خاکی و صدابرداران پخش صدا و دستیار تهیه و ارتباطات فرشته گلستانی فر از رادیو یزد پخش می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار