حل مشکل مشترکان همراه اول در جاده‌های هراز و کندوان

مدیر منطقه مخابرات مازندران، گفت: مشکلات مشترکان همراه اول در جاده‌های هراز و کندوان امسال حل شد.

علی اصغرپور مدیر منطقه مخابرات مازندران در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حضور مهمانان نوروزی در استان، هر ساله مشکلاتی را در جاده‌های هراز و کندوان برای مشترکین همراه اول داشتیم که خوشبختانه امسال آپلینک این سایت‌ها رو به فیبر نوری متصل  و پهنای باند خیلی خوبی داده شد و مشکل خاصی امسال در این دو جاده نخواهیم داشت.

او افزود: بیش از ۶۰ روستای مازندران که به لحاظ شبکه کابلی دچار فرسودگی و یا سرقت بودند و مشکلات ارتباطی داشتند را امسال با استفاده از فیبر نوری و تجهیزات مربوطه حل و پهنای باند خیلی خوبی را به این روستا رساندیم. 

اصغرپور گفت: با تاکید استاندار نسبت به همکاری بین مخابرات و سازمان‌های مختلف، در راستای انجام وظایف سازمانی مخابرات ۲ پروژه بزرگ شبکه دولت و پایش تصویر همکاری خوبی را داشتیم.

او افزود: در دو ماه اخیر نزدیک به ۴۰۰ اداره کل،سازمان و به خصوص دهیاری‌ها را در راستای استفاده از شبکه داخلی و شبکه ملی به شبکه دولت متصل کردیم

اصغرپور گفت: همچنین پروژه پایش تصویر که در واقع جمع آوری تصاویر دوربین‌های شهری و بین‌شهری هست را به لحاظ تامین آپلینک فیبر نوری  انجام  دادیم و اینکه این پروژه را مخابرات در کنار سازمان‌های متولی  راهبری می‌کند که تا کنون هم ۱۰ شهر ما وصل شدند که ۱۲ شهر دیگه هم تا پایان سال انجام خواهد شد. 

علی اصغرپور گفت: ما در چهار محور اصلی استان محور دو هزار تنکابن، بلده نور، نوشهر و بندپی بابل که به لحاظ تامین آپلینک و ارتباطات مشکل داشتیم با اجرای ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری به طور کامل  پهنای باند تأمین شده  و مشکل نداریم.

مدیر منطقه مخابرات مازندران افزود: در قالب پروژه uso هم که اداره کل فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت محترم متولی پروژه است و مجری پروژه در مازندران  مخابرات استان است ، در ۲ محور سوادکوه و هزارجریب بهشهر به طول ۱۲۰ کیلومتر پروژه در حال انجام است که تا پایان سال به اتمام می‌رسد و مسیر دودانگه ساری و جاده هراز  نیز بعد از عید کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار