بودجه سال ۹۹ شهرداری میاندوآب؛ ۷۵۰ میلیارد ریال تعیین شد

کلیات بودجه شهرداری میاندوآب در سال ۹۹ با مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال با رای اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،جلسه رسمی وهفتگی شورای شهر میاندوآب با حضور اعضای این شورا در دفتر شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب در سخنانی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم علی رغم همه جوسازی‌های رسانه‌ای دشمن در پای صندوق‌های رای در دوم اسفند، افزود: مردم در این انتخابات شاخ دشمن را بار دیگر شکستند.

فخرالدین آذریان اظهار کرد: از همه کاندیدا‌ها نیز به نوبه خود تقدیر و تشکر کرده و برای سردار عیسی زاده منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آرزوی توفیق و خدمت به مردم داریم.

وی در ادامه با تاکید بر حل مشکلات شهری مانند پسماند و آسفالت، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید از شهرداری درخواست داریم تا هر چه سریعتر کارخانه آسفالت را راه اندازی کرده و برای مشکل آسفالت به ویژه در میدان ذوالفقار چاره اندیشی شود.

رئیس شورای شهر میاندوآب تصریح کرد: پسماند نیز هزینه و مشکل بزرگی برای شهرداری شده است که در اولین فرصت باید جلسات مربوطه برگزار و مشکل حل شود.

آذریان در مورد لایحه بودجه شهرداری نیز گفت: طبق قانون ۶۰ درصد بودجه جاری و ۴۰ درصد بودجه عمرانی است که در بودجه پیشنهادی مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه کلیات بودجه شهرداری میاندوآب در سال ۹۹ با مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال با رای اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

انتهای پیام/ ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.