برخورد قاطع با گرانفروشان و محتکران اقلام بهداشتی

با گرانفروشان و محتکران اقلام بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد به شدت می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمد در نشست فوق العاده با مدیران تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و داروی استان گفت: شرایط برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا به گونه ایی است که همگان در قبال آن مسئول هستند این در حالی است که برخی واحد‌ها از این شرایط سودجویی و مشکلاتی را برای مردم ایجادمی کنند.
 
ملک حسینی با بیان اینکه مشارکت مردم و توجه آن‌ها به توصیه‌های بهداشتی مهمترین راه پیشگیری از کرونا ویروس است افزود: برنامه‌هایی برای برگزار نشدن تجمع‌های غیر ضرور در دستور کار نهاد‌های مختلف است.
 
در این نشست همچنین صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هم از پلمپ دو واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی خبر داد و گفت: این واحد‌ها در شرایط موجود به فکر احتکار و کسب سود بیشتر بودند که شناسایی و پلمپ شدند وبدون شک نظارت‌ها دقیق و برخورد‌های قانونی با متخلفان در دستور بازرسان این سازمان قرار دارد.
 
حسین پور مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان نیز از اختصاص خط تولید یک کارخانه به تولید پد‌های ضدعونی کننده خبر داد و گفت: راه اندازی خط تولید این کارخانه به زودی در یاسوج آغاز می‌شود و در اولین مرحله ۱۸ هزار پد ضدعفونی تولید و روانه بازار می‌کند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم از تامین اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: خوشبختانه آزمایش ۱۶ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز آزمایشگاهی ارسال شد که همه آن‌ها منفی بود.
 
یزدانپناه بر مشارکت مردم برای مقابله با این ویروس تاکید کرد و افزود: قرار نگرفتن در اجتماعات، لغو مسافرت‌های غیر ضرور و رعایت بهداشت فردی می‌تواند از شیوع این ویروس جلوگیری کند.
 
قائدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: تلاش می‌شود اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده به زودی در اختیار داروخانه‌ها و مراکز عرضه قرار بگیرد.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۸:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام.جرا برخورد جدی با گرانفروشها نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۸:۴۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام.جرا برخورد جدی با گرانفروشها نمیشه