ایمن سازی پایانه ها، دفاتر و ناوگان حمل و نقل عمومی گلستان از کرونا

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ایمن سازی پایانه‌ها و دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافری عمومی در مواجه با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: به دلیل حساسیت‌های موجود در بین مردم و پیشگیری از شیوع این ویروس؛ اتوبوس ها، مینی بوس‌ها و سواری‌ها قبل از هرسرویس ضدعفونی و ایمن سازی می‌شوند.

او افزود: اطلاع رسانی رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی در سالن‌های مسافربری از سوی مسافران، مدیران و متصدیان دفاتر و تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافربری عمومی از کار‌های مهم درحال انجام است.

به گفته میرشاهی، طبق هماهنگی‌های بعمل آمده با مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان، بررسی‌های اولیه بهداشتی در بدو ورود به استان از مسافرانی که با ناوگان اتوبوسی سفر می‌کنند، انجام می‌شود.

اواز توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی توسط یکی از شرکت‌های حمل و نقل در شهرستان گنبدکاووس خبرداد و گفت: اصل بر خود مراقبتی است و مردم و مسافران باید بیشتر از خود مراقبت کنند.

در استان گلستان ۱۱ هزار و ۹۴۷ راننده با ۹ هزار و ۲۴۲ ناوگان و تحت پوشش ۷۹ شرکت و ۳ انجمن صنفی کارفرمایی کار جابه جایی کالا‌ها را انجام می‌دهند.

۳۹ شرکت و شعبه اتوبوسرانی با ۲۱۹ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ راننده هم در گلستان فعال است که به طور میانگین روزانه ۵۰ مسیر را سرویس دهی می‌کنند.

۱۳ شرکت و شعبه سواری رانی و ۲۴ شرکت و شعبه مینی بوسرانی با ۲ هزار و ۵۴۳ راننده هم در استان گلستان فعالیت دارند.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.