صرف نظر فکری از خوشه طلایی

فکری در نیمه راه خوشه طلایی را رها کرد و به شمال رفت

صرف نظر فکری از خوشه طلاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در نیمه راه این تیم را رها کرد و به شمال رفت.

فکری پس از ۸ هشت هفته هدایت تیم خوشه طلایی و کسب نتایج نسبتا مناسب ساوه را به مقصد قائمشهر ترک کرد تا هدایت نساجی مازندران را به عهده گیرد.

محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال خوشه طلایی گفت: از باشگاه نساجی با من تماس گرفتند و از اعتماد مدیران این باشگاه ممنونم.

فکری افزود: باشگاه خوشه طلایی ساوه ظاهراً با جدایی من موافقت کرده و مشکلی برای آغاز کار در نساجی ندارم.

پس از استعفای محمدرضا مهاجری سرمربی سابق نساجی مازندران فکری با دعوت این تیم به شمال رفت و هدایت تیم نساجی را برعهده گرفت تا ادامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر نساجی را سرمربیگری کند.

محمود فکری حنیف عمران زاده و وحید فاضلی دستارانش در خوشه طلایی را هم از ساوه به شمال برده و به عنوان کادر فنی قرمزپوشان نساجی معرفی کرده است.

حسین پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه می‌گوید به هیچ عنوان حاضر به جدایی محمود فکری نبوده، اما با اصرار این مربی قرار شده به نساجی برود و برای صدور رضایتنامه رفتنش باید فکری یا باشگاه نساجی شروطی را بر آورده کند.

فکری در نیم فصل اول لیگ یک سرمربی آلومینیوم اراک بود و در نیم فصل دوم هم درمدت ۸ ماه خوشه طلایی ساوه را هدایت کرد و پس از کسب نتایج نسبتا مناسب، و قرار دادن خوشه طلایی در جمع مدعیان صعود از ساوه به قائمشهر رفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.