سامسونگ، زمام‌دار فروش در کره جنوبی

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده در فضای مجازی، سامسونگ بیشترین آمار فروش در کره جنوبی در سه ماهه اخیر را از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کره جنوبی مرکز تولید بعضی از بهترین شرکت‌های ساخت دستگاه‌ها است. سامسونگ، غول فناوری، ریشه‌ای کره‌ای دارد و به همین دلیل بسیاری از محصولات آن در این کشور از محبوبیت بسیار بالایی برخودارند. البته با اطمینان می‌توان گفت که کره‌جتوبی تنها جایی نیست که سامسونگ در آن همیشه جزو محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین هاست.

سامسونگ بیشترین آمار فروش در کره جنوبی را دارد

به تازگی آمار فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اخیر سال در کره‌جنوبی منتشر شده است که اطلاعات جالبی به ما منتقل می‌کند. بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سامسونگ، این شرکت بار دیگر بیشترین سهم فروش کره جنوبی در بازه زمانی اکتبر و دسامبر ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است.

گزارشی که اخیرا توسط یکی از خبرگزاری‌های فناوری منتشر شده است، اطلاعات تازه‌ای از تحقیقات سازمان Counterpoint می‌دهد. بر اساس این اطلاعات، سامسونگ توانسته است ۵۷ درصد از سهم بازار را از آن خود کند. البته این میزان، ۱۴ درصد از بازه زمانی سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ کمتر است. علی‌رغم این کاهش درصدی، ۷ مورد از ۱۰ گوشی پرفروش توسط سامسونگ طراحی و تولید شده‌اند که در صدر آنان گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G قرار دارد. پس از این گوشی نیز آیفون ۱۱ و گلکسی نوت ۱۰ 5G سه دستگاه برتر فهرست پرفروش‌ترین‌ها را کامل می‌کنند.


بیشتر بخوانید: کرونا یکی از شرکت‌های سامسونگ را تعطیل کرد


.

مقام دوم و سوم در پرفروش‌‌های کره‌جنوبی

اپل با داشتن سهم فروش ۲۸ درصدی موفق به کسب مقام دوم شده است. نکته بسیار خوب برای این شرکت، رشد فروش آن نسب به سه ماهه گذشته است که اپل باید آن را مدیون سری آیفون ۱۱ و آمار بسیار خوب آن باشد. پس از اپل نیز ال‌جی قرار دارد که با سهم فروش ۱۵ درصدی خود سه شرکت برتر را کامل کند. به طور کلی، بازار کره در مقایسه با سه‌ماهه ۲۰۱۹ چیزی برابر ۱.۶ درصد رشد داشته است.

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار