در بسته حوادث ۷ اسفند بخوانید؛

عاملان شکار قوچ دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۷ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری عاملان شکار یک رأس قوچ در شوشتر

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: ۲ متخلف شکار قوچ در منطقه حفاظت شده کرائی پس از رد اعتراض در دادگاه تجدیدنظر، با رأی قطعی به ضبط وسایل شکار، جریمه نقدی و ۳ سال و ۳ ماه حبس تعلیقی محکوم شدند.

او افزود: ۲ متهم این پرونده پس از رد اعتراض در دادگاه تجدیدنظر، به اتهام شرکت در شکار یک رأس قوچ وحشی، شروع به شکار و احراز بزه به تحمل ۳ سال حبس بابت شکار، ۳ ماه حبس بابت شروع به شکار و ضبط وسایل شکار به نفع دولت و متهم ردیف اول به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی به پرداخت ۳۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و اجرای مجازات حبس و جزای نقدی به ۵ سال تعلیق محکوم شدند.

نجاتی بیان داشت: البته این متهمان می‌بایست علاوه بر جزای کیفری تعیین شده از سوی دادگاه مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست از بابت شکار یک رأس قوچ وحشی پرداخت نمایند که تا کنون ۵۰ میلیون ریال از این جریمه از سوی متهمان پرداخت شده و نیم دیگر را نیز می‌بایست پرداخت نمایند.

نقاط آلوده و جرم‌خیز اهواز پاکسازی شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روزدر شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی ۵۶ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار ۳ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱۸ فقره انواع سرقت در سطح کلانشهر اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار