عملیات راهداری زمستانی در ۱۸۵ کیلومتر راه‌های دامغان انجام شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان گفت: به دلیل بارش برف و نزولات جوی در ۲۴ ساعت گذشته عملیات راهداری زمستانی در ۱۸۵ کیلومتر راه‌های شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین ابوطالبی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان ضمن بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در مسیر‌ها به خصوص شمال شهرستان مستقر هستند، گفت: همزمان با بارش نزولات جوی از روز گذشته، انجام عملیات راهداری زمستانی در ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی دامغان انجام شد.

او با بیان اینکه ۳۰ نیروی راهداری در مسیر‌های دامغان مستقر هستند، افزود: این نیرو‌ها در قالب پنج اکیپ با ۱۲ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر به محور‌های دامغان- شاهرود، دیباج – تویه، تویه دروار – کیاسر، دامغان – معلمان، دامغان – سمنان، دیباج - تویه، معلمان- جندق، حضور دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان با بیان اینکه راهداران این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته و در مأموریت‌های خود ۷۰ تن شن و نمک را در جاده‌های حوزه استحفاظی پخش کردند، ابراز کرد: عملیات راهداری با هدف خدمت رسانی به مردم صورت می‌گیرد، اما باید همکاری مردم را نیز در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار