راه اندازی ۲ شرکت تولید ماسک و موادضدعفونی در ساوه با کمک بسیج

با پشتیانی و حمایت بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله ۲ شرکت تولید ماسک و موادضدعفونی در ساوه راه اندازی شد.

راه اندازی ۲ شرکت تولید ماسک و موادضدعفونی در ساوه با کمک بسیج  محسن ربیعی مسئول سازمان بسیج کارگری وکارخانجات سپاه روح الله در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور و افزایش تقاضا برای ماسک و موادضدعفونی گفت: باپیگیری‌های این نهاد مجوز‌های لازم برای راه اندازی و فعالیت ۲ شرکت تولید ماسک و موادضدعفونی کننده و استرلیزه در ساوه اخذ شد و این ۲ شرکت اکنون به چرخه تولید وارد شده و درحال تولید محصولات هستند.

ربیعی افزود: بسیج کارگری وکارخانجات سپاه روح الله همچنین در حال پیگیری راه اندازی یک واحد واحد تولید ماسک و موادضدعفونی کننده و استرلیزه هم در زرندیه است تا نیاز جامعه به ماسک و موادضدعفونی تامین شود.

او اضافه کرد: این شرکت تولید محصولات طبی در زرندیه ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک یکبار مصرف رادارد که ظرفیت بسیارخوبی برای رفع نیاز استان مرکزی وکشور به ماسک و موادضدعفونی در این روز‌های افزایش تقاضا خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج کارگری وکارخانجات سپاه روح الله بیان کرد: این نهاد آمادگی دارد بسیجیان بومی منطقه زرندیه را در قالب شیفت ایثار برای راه اندازی خط تولید این کارخانه اعزام کند.

او یکی از مشکلات این واحدتولیدی را تامین مواد اولیه دانست و ادامه داد: در این خصوص درحال پیگیری مجوز‌های لازم هستیم تا دراولین فرصت این کارخانه تولید محصولات طبی در زرندیه وارد چرخه تولید شود.
ربیعی تصریح کرد: بسیج کارگری وکارخانجات در تلاش برای برداشتن گامی برای رفع موانع تولید است تا مشکل اصلی امروز برخی واحد‌های تولیدی مرتفع شود و انتظار دارد سایر دستگاه‌ها هم بایک روحیه جهادی و انقلابی موانع را برطرف کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.