بصیرت سیاسی مردم استان مرکزی در اوج نگرانی از کرونا

مردم استان مرکزی در اوج نگرانی از شیوع کرونا ۴۰ درصد در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کردند.

مشارکت بیش از ۴۲۷ هزار نفر از مردم استان مرکزی در انتخابات مجلس یازدهمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  روز جمعه دوم اسفندماه درحالی که نگرانی از شیوع کرونا در کشور خصوصا در استان مرکزی زیاد شده بود مردم این استان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس یازدهم دشمنان را مبهوت کردند.

با وجود اینکه دشمنان در اوج نگرانی از شیوع کرونا به کاهش حضور مردم در انتخابات دلبسته بودند، اما مردم استان مرکزی با مشارکت حدود ۴۰ درصدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  بصیرت سیاسی خود را به رخ دوست و دشمن کشیدند.

بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از یک میلیون و ۷۸ هزار و ۳۶۷ نفر واجدین شرایط اخذ رای در استان مرکزی ۴۲۷ هزار و ۷۵۷ نفر پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حاضر شدند که مشارکت حدود ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

اوبا بیان اینکه میزان مشارکت مردان در انتخابات بیشتر از زنان بوده است اضافه کرد: از ۴۲۷ هزار و ۷۵۷ نفر مردم استان مرکزی که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند ۵۳ درصد مرد و ۴۷ درصد زن بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره ب مشارکت بالای مردم استان مرکزی در انتخابات نسبت به درصد کشوری بیان کرد: با وجود نگرانی‌های مردم در خصوص شیوع ویروس کرونا، میزان مشارکت در ۱۰ شهرستان استان مرکزی بالاتر از ۴۲ درصد میانگین کشوری بوده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.