قطعی بودن ابتلای یک نفر به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

ابتلای یک نفر به ویروس بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تایید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: صبح امروز تست دو نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در یاسوج مثبت اعلام شد.
 
پرویز پزدانپناه افزود: این بیمار هم استانی چند روزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بود که با بهتر شدن حال عمومی و بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده و در حال حاضر در منزل به درمان خود ادامه می‌دهد.
 
آقای یزدانپناه افزود: ساعتی پیش از سوی سخنگوی وزارت بهداشت و زیرنویس شبکه خبر، خبری مبنی بر وجود ۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در یاسوج اعلام شد که این موضوع هم اکنون در دست بررسی است.
 
او ادامه داد: آخرین آمار کرونا تا ظهر امروز به نقل از وزارت بهداشت در بیست و چهار ساعت گذشته ۴۴ مورد جدید و قطعی ابتلا در کشور ثبت شده است.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان افزود: آمار تفکیکی این ۴۴ مورد، قم ۱۵ نفر، گیلان ۹ نفر، تهران ۴ نفر، استان مرکزی ۱ نفر، خوزستان ۳ نفر، سیستان و بلوچستان ۲ نفر، کرمانشاه ۱ نفر، اردبیل ۱ نفر، مازندران ۱ نفر، لرستان ۱ نفر، فارس ۲ نفر، سمنان ۱ نفر، کهکیلویه و بویر احمد ۲ نفر و هرمزگان ۱ نفر علام شده است.
 
دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه مردم اخبار مربوط به این بیماری را از مبادی رسمی پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند گفت: رعایت نکات بهداشتی، حاضر نشدن در اماکن عمومی و پرهیز از سفر‌های غیر ضرور در پیشگیری از انتشار این بیماری بسیار موثر است.
انتهای پیام/غ
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.