کسب ۷ مقام قهرمانی ورزشی کارکنان انتظامی استان مرکزی

کارکنان انتظامی استان مرکزی در مسابقات لیگ استانی و کشوری موفق به کسب 7مقام قهرمانی و ورزشی شدند.

کسب ۷ مقام قهرمانی ورزشی کارکنان انتظامی استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ مهدی حسنی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از اعزام ۳۷ نفر از کارکنان نیروی انتظامی به مسابقات لیگ استانی و کشوری خبر داد و گفت: در این مسابقات ۷ مقام تیمی و انفرادی کسب شد.

سرهنگ حسنی ادامه داد: ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان یکی از مهم‌ترین رویکرد‌هایی است که با توجه به نوع ماموریت‌های نیروی انتظامی همواره در اولویت‌های برنامه ریزی‌ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: ترغیب کارکنان به شرکت در مسابقات قهرمانی نیز از جمله برنامه‌هایی بوده است که با هماهنگی‌های انجام شده با یگان‌های انتظامی استان، این بستر برای کارکنان انتظامی مهیا شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این مسابقات ۲ مقام تیمی و ۵ مقام انفرادی به دست آمد.

او در پایان گفت: شرکت در مسابقات کاراته نیرو‌های مسلح در استان همدان، اردوی تیم کشتی در استان خوزستان، اردوی تیم کاراته در تهران، مسابقات اردوی تیم شنا در ایلام، مسابقات بدنسازی در شهرستان ساوه و مسابقات والیبال و فوتسال در شهرستان محلات از جمله مسابقاتی بوده است که در بهمن ماه سال جاری کارکنان انتظامی استان در رشته‌های ورزشی در آن با افتخار آفرینی شرکت داشته اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.