روسیه: نشست کمیسیون مشترک برجام در فضای بده‌ بستانی برگزار شد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در صفحه توئیتر خود نوشت نشست کمیسیون مشترک برجام در فضایی بده بستانی برگزار شد.

روسیه: نشست کمیسیون مشترک برجام در فضای بده‌ بستانی برگزار شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توئیتر خود نوشت:  نشست کمیسیون مشترک برجام در فضایی بده بستانی برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان یک بار دیگر تعهدشان را در خصوص توافق (هسته‌ای) ایران به عنوان عنصری کلیدی در ساختار منع تکثیر اعلام کردند. کارشناسان درباره اجرای (توافق) هسته‌ای و مسائل اقتصادی، بیشتر بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

هلگا اشمید، معاون «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز هنگام برگزاری نشست با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: کمیسیون مشترک برجام در حال برگزاری است. بحث‌های حیاتی با شرکت‌کنندگان درباره راه رو به جلو به منظور حفظ توافق {هسته‌ای} ایران.

نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرای خارجه ایران، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس، آلمان و هلگا اشمید به نمایندگی از اتحادیه اروپا که پیش از ظهر امروز به وقت اتریش در هتل کوبورگ وین آغاز شده بود پس از یک ساعت و نیم به کار خود پایان داد.

این پانزدهمین نشست عادی و دوره‌ای کمیسیون مشترک برجام بود که بطور معمول هر سه ماه در سطح معاونین وزرا و مدیران سیاسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
باز هم بیانیه و باز هم سرکاری!!!!!!!!1
اینستکس کیلویی چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بایستی تحریم ها را بردارند نه اینکه یک شکلات به ایران بدهند و توقع بازگشت گامهای ایران را داشته باشند
آقای رییس جمهور، لطفا فریب اروپاییان را نخورید
آخرین اخبار