ردیاب خودرو

از ضروری ترین تجهیزات جهت محافظت و نظارت بر خودرو ردیاب خودرو می باشد. از بهترین نمونه های این تجهیزات می توان به انواع ردیاب خودرو آهنربایی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ضروری ترین تجهیزات جهت محافظت و نظارت بر خودرو ردیاب خودرو است. از بهترین نمونه های این تجهیزات می توان به انواع ردیاب خودرو آهنربایی اشاره کرد. با نصب انواع ردیاب خودرو آهنربایی بر روی وسایل نقلیه مختلف می توان در هر زمان از موقعیت وسیله نقلیه آگاه شد. دریافت نمونه های با کیفیت این ردیاب ها با قیمت مناسب از دغدغه های خریداران است. جهت خرید بهترین مدل ردیاب خودرو آهنربایی می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت جیپیران بدون هیچگونه واسطه و بصورت مستقیم اقدام به خرید این محصول ارزشمند نمایید.

عنوان اصلی

راهنمای خرید ردیاب خودرو آهنربایی

کلمات کلیدی

ردیاب خودرو – ردیاب خودرو آهنربایی – قیمت ردیاب  خودرو

چکیده مطلب

انواع ردیاب خودرو آهنربایی از بهترین ابزار نظارت بر خودرو است. برای تهیه ردیاب خودرو آهنربایی می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت جیپیران بدون هیچگونه واسطه و بصورت مستقیم اقدام به خرید این محصول ارزشمند نمایید.

انواع ردیاب محافظ خودرو

محافظت از خودرو در برابر سرقت یکی از دغدغه های صاحبان خودرو است. از این رو برای پیشگیری از سرقت خودرو و ردیابی آن در صورت سرقت از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفته می شود. انواع جی پی اس خودرو با تنوع در کیفیت و طرح از جمله تجهیزات مناسب برای محافظت از خودرو است. از بین مدل های متنوع ردیاب خودرو موجود در بازار می توان از ردیاب آهنربایی نام برد که در زمره بهترین نمونه های ردیاب خودرو به حساب می آید.

ویژگی ردیاب خودرو آهنربایی

در ساخت انواع ردیاب خودرو آهنربایی از قطعات با کیفیت و استاندارد و نیز تکنولوژی روز بهره گرفته می شود. ردیاب خودرو آهنربایی قابلیت نصب بر روی انواع خودرو های سبک و سنگین را دارا است. با اتصال ردیاب خودرو آهنربایی موقعیت خودرو از طریق GPS به سیستم مورد نظر از قبیل موبایل، کامپیوتر و ... ارسال می شود. از جمله ویژگی های این دستگاه استاندارد و در عین حال سبک راحتی نصب آن است و به تخصص خاصی نیاز ندارد.

جی پی اس های آهنربایی به دلیل نصب در زیر خودرو دارای خاصیت ضد آب بوده و از استقامت بالایی در برابر رطوبت برخوردار هستند. همچنین امکان کنترل از طریق پیامک، تماس تلفنی و ... امکان پذیر است و از آنجا که این ردیاب ها در زیر خودرو جاسازی می شود در معرض دید نبوده و به راحتی نمی توان آن را از کار انداخت.

نحوه کارکرد ردیاب خودرو آهنربایی

ردیاب خودرو

برای نصب انواع ردیاب آهنربایی از قسمت شاسی یا باک خودرو استفاده می شود که کمتر در معرض خرابی و صدمات قرار دارد. علت قرار دادن ردیاب خودرو آهنربایی در زیر خودرو دریافت بهتر سیگنال های ماهواره ای است. پس از قرارگیری ردیاب آهنربایی در زیر خودرو می توان از طریق سامانه ردیابی محل دقیق خودرو را مشاهده نمود. مدت زمان ماندگاری شارژ در جی پی اس های آهنربایی بستگی به باتری داخلی تعبیه شده در آن ها دارد که با توجه به مشاهده میزان شارژ باتری ردیاب از طریق سامانه ردیابی می توان در زمان مناسب نسبت به شارژ باتری آن اقدام نمود.

ردیاب های آهنربایی خودرو اطلاعات مختلفی را در دسترس افراد قرار می دهد. از امکانات ردیاب خودرو آهنربایی می توان به هشدار اتمام باتری ردیاب و هشدار جداشدن دستگاه اشاره کرد. از طرف دیگر دقت جی پی اس این دستگاه ها در مورد اعلام سرعت خودرو بسیار بالا است. آهنربای به کار رفته در ردیاب های خودرو آهنربایی از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و با تکان های خیلی شدید نیز از خودرو جدا نمی شود. همچنین این ردیاب های استاندارد قابلیت ردیابی خودرو به محض روشن شدن را دارا هستند.

ردیاب خودرو

خریداران ردیاب خودرو آهنربایی

خریداران انواع ردیاب خودرو آهنربایی را طیف گسترده ای از افراد تشکیل می دهند. صاحبان خودرو های شخصی خریداران عمده این ردیاب ها هستند. همچنین والدین فرزندان نوجوان می توانند به بهترین نحو از این ردیاب های استاندارد استفاده نمایند. از کاربرد های این ردیاب می توان به نظارت بر دستگاه های خدماتی مانند آمبولانس، آتش نشانی و ... اشاره کرد. صاحبان ناوگان های حمل و نقل عمومی مانند آژانس های مسافربری می توانند از ردیاب خودرو آهنربایی برای تعیین موقعیت خودرو های خود بهره ببرند.

برای خودروهایی که فاقد پارکینگ هستند ردیاب آهنربایی بهترین سیستم نظارتی است. همچنین می توان این دستگاه استاندارد را بر روی انواع وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون های ترانزیت بار نصب نمود. همچنین می توان از نمونه های مختلف ردیاب خودرو آهنربایی به عنوان جی پی اس برای انواع موتورسیکلت استفاده کرد.

نکات مهم در زمینه خرید ردیاب های خودرو آهنربایی

برای خرید هر نوع ردیاب از جمله انواع ردیاب خودرو آهنربایی نکته مهم دریافت نمونه های اصل این تجهیزات است. در حال حاضر در بازار برند های مختلفی از انواع ردیاب آهنربایی مخصوص خودرو عرضه شده که از تنوع در کیفیت برخوردار است. همچنین انواع جی پی اس های آهنربایی از نظر نوع کارکرد و امکانات تفاوت دارند.

ردیاب خودرو

از طرف دیگر برخی از نمونه های ردیاب خودرو آهنربایی فاقد کیفیت و کارایی لازم بوده و در عین حال شناخت آن از نمونه های اصل کاری دشوار است. از این رو برای تهیه نمونه های با کیفیت ردیاب های آهنربایی باید از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم این تجهیزات اقدام نمود.

قیمت انواع ردیاب خودرو آهنربایی

یکی از دغدغه های خریداران عمده و خرده ردیاب خودرو آهنربایی اطلاع از قیمت ردیاب خودرو است. قیمت انواع ردیاب خودرو آهنربایی متاثر از فاکتور های مختلفی است که از آن میان می توان به کیفیت قطعات و امکانات این تجهیزات اشاره کرد. برند سازنده ردیاب خودرو آهنربایی و میزان محبوبیت آن در بازار نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. از این رو قبل از خرید جدید ترین نمونه های ردیاب خودرو آهنربایی باید از طریق منابع معتبر نسبت به قیمت این تجهیزات پرکاربرد اقدام نمود.

خرید بی واسطه ردیاب خودرو آهنربایی

سریع ترین راه برای دستیابی به مدل های جدید ردیاب خودرو آهنربایی با نرخ مناسب سر زدن به سایت خرید اینترنتی ردیاب خودرو است. در سایت شرکت جیپیران اطلاعات کامل در مورد انواع ردیاب خودرو، مشخصات محصول، قیمت فروش و نحوه سفارش درج شده که به انتخاب بهتر خریدار کمک می کند.

مزیت خرید محصولات ردیابی از شرکت جیپیران:

18 ماه ضمانت نامه تعویض، پشتیبانی مادام العمر به همراه یکسال اشتراک هدیه استفاده از نرم افزار

ردیاب خودرو

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار