خسارت به زیر ساخت‌های شهرستان دره شهر در سیل اخیر

فرماندار شهرستان دره شهر از بسته شدن راه ارتباطی روستای چم نمشت در حاشیه رودخانه سیمره با مرکز شهر بر اثر وقوع سیل در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

خسارت به زیر ساخت‌های شهرستان دره شهر در سیل اخیر

محمد نژاد فرماندار شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی بارش‌های شدید ۲۴ ساعت گذشته و طغیانی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خساراتی به زیرساخت‌های شهرستان دره شهر وارد شد و راه ارتباطی روستای چم نمشت در حاشیه رودخانه سیمره با مرکز شهر قطع گردید.

او ادامه داد: با ادامه پیدا کردن بارش‌ها خساراتی فراوانی به اراضی کشاورزی این شهرستان وارد گردید و جاده غلام آباد نیز بر اثر افزایش میزان بارش‌ها دچار رانش شد.

فرماندار شهرستان دره شهر مطرح کرد: برخی از ساکنین روستا‌های حاشیه رودخانه سیمره در بخش ماژین نیز منازل خود را بر اثر وقوع سیل تخلیه کردند.

محمد نژاد از تمهیدات لازم در محل پل‌های موقت گاومیشان و وحدت ماژین خبر داد و اظهار کرد: در پل وحدت آباد، در شب گذشته تردد قطع شد و این آمادگی را داریم تا در صورتی که آب رودخانه سیمره بالا بیاید سریعا اطراف پل را تخلیه نمائیم تا این پل دچار خسارت نشود، اما این نگرانی همچنان وجود دارد که با بالا آمدن آب، این پل نیز تخریب گردد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.