معاون استاندار لرستان:

مردم نگران کرونا ویروس نباشند

‍ معاون استاندار لرستان با تأکید بر اینکه مردم نسبت به کرونا ویروس حساس باشند و لی نگران نباشند، گفت: با همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی این ویروس مهار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،معاون استاندار لرستان با تأکید بر اینکه مردم نسبت به کرونا ویروس حساس باشند و لی نگران نباشند، گفت: با همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی این ویروس مهار می‌شود.

محمود ثمینی افزود: نکته مهم امروز کشور که همه ما ناخودآگاه درگیر این موضوع هستیم کرونا ویروس است که مسئولین نظام بر کنترل آن تأکید دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی نگران کرونا ویروس نباشند، عنوان داشت: به مردم اطمینان می‌دهیم حاکمیت با تمام قوا از سلامت آن‌ها محافظت خواهد کرد.

او به اهمیت نقش مردم در کنترل کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: با همکاری مردم و انجام اقدامات پیشگیرانه بر اساس توصیه‌های پزشکی می‌توان این ویروس را مهار کرد.

ثمینی در ادامه بیان کرد: در مسائل تخصصی پزشکی باید از کارشناسان علوم پزشکی تبعیت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر ضرورت تضمین سلامت کادر پزشکی درگیر با بیماران مبتلا به کرونا ویروس تأکید کرد و گفت: در این راستا باید اقدامات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گیرد.

او  یادآور شد: در زمینه تعطیلی مراکز آموزشی سطح استان لرستان و ساعات کاری اماکن اداری برای کنترل شیوع کرونا ویروس، نیاز به تصمیم گیری است و تصمیمات نهایی از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام می‌شود. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.