آخرین آمار قربانیان کرونا در ۴۲ کشور جهان + فیلم

بر اساس آخرین آمار تاکنون حدود ۸۲ هزار مبتلا به ویروس کرونا در جهان شناسایی شده‌اند که از این تعداد، شمار بسیار زیادی سلامتی خود را مجددا کسب کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که به تعبیر سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونا پشت دروازه‌های هر کشوری ممکن است ظاهر شود، آخرین آمار حاکی از شیوع کرونا در قاره اروپا و بستری شدن تعداد بیشتری از شهروندان اروپایی در بیمارستان‌های کشورهای مختلف قاره سبز است.

طی روزهای اخیر کشورهایی در غرب اروپا نظیر فرانسه، انگلیس و اسپانیا از کشف نمونه‌های بیشتری از مبتلایان به کرونا خبر دادند.

انگلیس با اعلام ۱۳ مورد مبتلا به ویروس کرونا تاکنون بیشترین آمار در کشورهای غرب اروپا را برای خود رقم زده است. ایتالیا نیز با ثبت بیش از ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا، به نوعی در اروپا رکورددار محسوب می‌شود.

هر چند که چین اعلام کرده که توانسته رشد سریع این ویروس را متوقف کند، اما با اختلاف فاحشی نسبت به سایر نقاط جهان و با بیش از ۷۷ هزار مبتلا به ویروس کرونا، همچنان با این بیماری دست و پنچه نرم می‌کند. رتبه بعدی متعلق به کره‌جنوبی است که حدود ۹۰۰ مبتلا به کرونا در آنجا ثبت شده است. این آمار اما دائما در حال تغییر است. در آمریکا نیز ۵۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا ثبت شده بود. این در حالیست که وزیر بهداشت آمریکا از کشف ۱۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور نیز خبر داده است.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون حدود ۸۲ هزار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده که از این بین ۲ هزار و ۸۰۰ نفر جان باخته و البته تعداد بسیار زیادی پس از بهبودی کامل در وضعیت کاملا طبیعی قرار دارند. در این میان برخی کشورها مانند عربستان به پنهان‌کاری در اعلام آمار دقیق محکوم شده‌اند. در آفریقا نیز به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم برای تشخیص این بیماری، آمار دقیقی در این‌باره در دست نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
علاوه بر عربستان سعودی، ایران هم به پنهان کاری متهم شده.
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۲۳:۵۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
کامل نبود
آخرین اخبار