کرمی نژاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

قطعی آب در برخی مناطق تهران به دلیل کدورت آب

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: باتوجه به کدورت آب در تصفیه خانه مجبور به قطع آب برخی مناطق تهران شدیم.

کرمی نژاد معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تهران در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قطع شدن آب برخی از نقاط شهر تهران از جمله نواب و محله دامپزشکی غرب تهران گفت: بارش‌های روز‌های گذشته در تهران باعث سیلابی شدن طغیان رودخانه‌های غرب و شرق تهران شد که کدورت آب را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه وقتی میزان کدورت از مقدار مشخصی بیشتر شود، ورودی آب به تصفیه خانه قطع می‌شود، افزود: از ساعت ۱۶ عصر امروز‌  به دلیل بالا رفتن کدورت و گل آلودی بودن آب، از ورود آن به تصفیه خانه جلوگیری و نسبت به پاکسازی و کاهش کدورت و افزایش دِبی خروجی تصفیه خانه‌ها شد.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: متاسفانه باتوجه به کدورت آب در تصفیه خانه مجبور به قطع آب شدیم اکنون آب مشترکان وصل شده و تا ساعتی دیگر  مشکل کدورت آب هم برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطعی آب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگران
۲۳:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
باباجان ما که مردیم از نگرانی. خب زودتر یک کلمه می گفتین
با پیامکی چیزی در سایت اداره آب هیچی ننوشت. چهار ساعت مدام به 122 زنگ زدیم اشغال بود و جواب نداد. توی این گرفتاری با کرونا با بی آبی چیکار باید میکردیم؟ آخه یک کم میشه لطفا ما مشترکان بیچاره را درک کنید. خب خیلی ها بی تفاوتند ولی عده ای هزار گرفتاری دارند مریض دارند. این سرگردانی و نگرانی ما رو دیوونه کرد
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۲۱:۰۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
منطقه نواب هستم هنوزآب وصل نشده خط ۱۲۲ و خط سازمان آب مربوط به منطقه هم روی اشغاله
آخرین اخبار