هیچ مسافر خارجی در هتل‌های شیراز ساکن نیست

رئیس جامعه هتل‌داران فارس گفت: ضریب اشغال هتل‌های شیراز در حال حاضر فقط پنج درصد است و نه تنها هیچ مسافر چینی بلکه هیچ مسافر خارجی در حال حاضر در هتل‌های شیراز ساکن نیستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید حسن سیادتان، اسکان مسافران چینی در هتل‌های شیراز را در شرایط شیوع کرونا تکذیب کرد و گفت: در هتل‌های شیراز نه تنها مسافر چینی بلکه فعلا هیچ گردشگر خارجی پذیرش نشده است.

او افزود: در حال حاضر ضریب اشغال هتل‌های شیراز پنج درصد است و ۷۰ درصد از مسافران نوروزی رزرو هتل‌ها را لغو کرد‌ه‌اند و دولت هم به بخش خصوصی فشار آورده تا هر چه زودتر پول مسافران را پس دهد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس عنوان کرد: دولت هیچ بسته حمایتی برای این ضرر و زیان در بخش خصوصی درنظر نگرفته و ممکن است این شرایط سبب تعدیل نیرو در بخش‌های مختلف شود.

معاون اداره کل گردشگری استان فارس هم از ضدعفونی کردن مراکز فرهنگی و تاریخی در فارس نیز خبر داد و گفت: هیچ یکی از اماکن تاریخی فرهنگی تعطیل نیست، اما تدابیر بهداشتی رعایت شده است.

سیدموید محسن نژاد افزود: تمام سطوح ضدعفونی شدند و کارکنان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند و بهداشت در تمام سطوح کاملا رعایت می‌شود.

منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.