تعیین تکلیف ۱۱۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از تعیین تکلیف ۱۱۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌های استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و جمعی از مدیران استانی به منظور رسیدگی به درخواست متقاضیان اجرای طرح‌های صنعتی، گردشگری، خانه‌های کارگری و ... برگزار شد.

خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: در این جلسه ۱۱۳ پرونده تغییر کاربری اراضی که ۱۰ پرونده هم برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری شامل طرح‌های صنعتی، گردشگری و نیز ۱۰۳ پرونده در راستای تغییر کاربری اراضی برای ایجاد خانه‌های کارگری و نگهبانی در مزارع و باغات و ... مطرح و تعیین تکلیف شد.

او بیان کرد: ایجاد خانه‌های کارگری و نگهبانی در اراضی کشاورزی از ملزومات بهره برداری از مزارع و باغات بوده و سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان آسانکاری‌های لازم را برای صدور مجوز و تغییرکاربری اراض کشاورزی به منظور احداث خانه‌های کارگری اعمال کرده است.

جعفری در این جلسه مردم استان کردستان را بسیار قانون مند، نجیب و شریف توصیف کرد و تصریح کرد: در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی بخصوص در زمینه احداث خانه‌های کارگری و نگهبانی در اراضی کشاورزی خوشبختانه بهره برداران بخش کمترین تخلفات ممکن را داشته اند.

گفتنی است: دبیرخانه کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌های استان در مدیریت امور اراضی استان کردستان می‌باشد و در سال جاری هم تا اکنون ۹ جلسه کمیسیون برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.