بسته اخبار انتظامی ؛

دزدی از نوع پدر و پسری در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق و کشف ۴۵ فقره سرقت محتویات خودرو در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار ناظری، فرماندهی انتظامی استان گفت: با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا در سطح استان و مشکلاتی که مصرف قلیان در این خصوص ایجاد می‌نماید؛ ارائه سرویس قلیان در چایخانه‌ها و سفره خانه‌ها واماکن عمومی سطح استان بطور کلی ممنوع است و با واحد‌های صنفی متخلف و بی توجه برخورد قانونی شود.

اعتراف پدر و پسر به ۴۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق و کشف ۴۵ فقره سرقت محتویات خودرو در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر کرمان، ماموران کلانتری ۱۳ موفق شدند، سارقان را که پدر و پسر بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و مقداری از اموال مسروقه را نیز کشف کنند.

او افزود: این دو سارق در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته از سوی پلیس به ۴۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر کرمان اعتراف کردند.

توقیف ۳۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ریگان

فرمانده انتظامی ریگان گفت: طی بهمن ماه سال جاری با اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی در این شهرستان ۳۵ وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ تاج آبادی نداشتن مدارک رانندگی و انجام رفتار‌های خطرساز را از جمله دلایل توقیف این وسایل نقلیه برشمرد و بیان داشت: در این مدت در مجموع بیش از ۲۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند که این طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی استمرار خواهند داشت.

دستگیری مالخر در بم

فرمانده انتظامی شهرستان "بم" از دستگیری یک مالخر و کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساخت و اماکن دولتی و خصوصی و همچنین قطعات خودرو، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی یک مالخر را دستگیر کردند.

اوافزود:ماموران در بازرسی از محل اختفای متهم مقادیر قابل توجهی پمپ کولر، سیم برق، باطری خودرو، پمپ آب، کپسول و... را کشف کردند که کارشناسان ارزش تقریبی آن را ۱۵۰ میلیون ریال تخمین زدند و پلیس با دعوت از مال باختگان، این اموال مسروقه را به آنان تحویل داد.

برخورد پراید با کشنده ولوو

سرپرست پلیس راه شمال استان گفت: تجاوز به چپ یک دستگاه پراید و برخورد با کشنده ولوو در محور "بافت-کرمان" یک کشته و ۲ مجروح را رقم زد.

سرهنگ نصیری گفت: در این حادثه دلخراش، راننده سواری پراید در دم فوت و ۲ سرنشین خانم به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت:کم تجربگی، ضعف در مهارت و بی توجهی این قبیل رانندگان به مقررات، دلیل اصلی وقوع این تصادف بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار