خدمات توزیع برق سیستان و بلوچستان غیرحضوری ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام خدمات شرکت توزیع نیروی برق این استان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

خدمات توزیع برق سیستان و بلوچستان غیرحضوری ارائه می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستاناظهار داشت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مربوط به مشترکین شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

او  ادامه داد: خدمات موردنیاز مشترکان به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک)، اپلیکیشن خدمات غیرحضوری توزیع برق این استان و سامانه تلفنی امور مشترکین برق یک زاهدان به شماره ۳۳۲۵۰۱۴۳، امور مشترکین برق ۲ زاهدان به شماره ۳۳۵۱۶۶۸۱ انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: افراد با مراجعه به سایت بازار و نصب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری توزیع برق این استان می‌توانند از خدمات در نظر گرفته شده این سامانه استفاده کنند.

او  تصریح کرد: افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند با تماس به اداره امور مشترکین توزیع برق هر شهرستان از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.

عوض زاده اظهار داشت: خدمات اپلیکیشن غیرحضوری شامل مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، ماشین حساب تعرفه، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب، تسویه حساب، در خواست انشعاب جدید، درخواست کاهش و یا افزایش انشعاب، در خواست تفکیک یا ادغام، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب، وصل مجدد انشعاب و تغییر نام مشترک است.

او همچنین به سامانه «هما» شرکت توزیع برق اشاره کرد و افزود: این سامانه با شماره تماس ۱۲۱ مربوط به حوزه اتفاقات برق بوده و در طول شبانه روز همواره آماده ارائه خدمت به مردم سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: تجمع و حضور افراد در اماکن پر رفت و آمد یکی از راه‌های مهم انتقال ویروس کرونا عنوان شده لذا مردم علاوه بر رعایت توصیه‌های پزشکی تا حد ممکن از تردد در اماکن و فضا‌های عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اداره برق خاش به نصرت اباد رسیدگی نمی کند می گویند پیمان کار نداریم همه خیابانها و کوچه ها دارای کمبود یک یا دو تیر برق هستند چهار سال است که میرویم سر می گردونن می گویند یا وسایل نداریم یا پیمان کار نداریم کاری کنید که حقوقی که می گیرید حلال باشد
United States of America
امین
۲۱:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام..اقای محسن بامری لطفا هرچه زودتر با من تماس بگیرید...امین
آخرین اخبار