بسته اخبار حوادث ۷ اسفند ماه ۹۸؛

توقیف ۲۲ تن روغن نباتی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد /دستگیری مالخر حرفه ای در زاهدان

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۷ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۲۲ تن روغن نباتی قاچاق قبل از رسیدن به مقصدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۷ اسفند ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

 ۲۲ تن روغن نباتی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" ۲۲ تن روغن نباتی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ "محمود سعادتی" فرمانده انتظامی "ایرانشهر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ایرانشهر-بم" به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران ایست بازرسی، پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۲ تن روغن نباتی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" تصریح کرد: کارشناس اداره گمرک ارزش این محموله را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ سعادتی خاطر نشان کرد: در این رابطه خودروی تریلی توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری مالخر حرفه ای

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای و کشف ۱۵۰ قطعه از گوشی‌های تلفن همراه اوراق شده در زاهدان خبر داد.

سردار"احمد طاهری" جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او  افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسای و دستگیر متهمان آغاز کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه سرنخ‌های از یک مالخر گوشی‌های تلفن همراه بدست آمد و ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۱۵۰ قطعه از گوشی‌های تلفن همراه بصورت اوراقی کشف کردند.

او  عنوان کرد: فرد مالخر پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجوئی‌های به عمل آمده اعلام داشت تلفن‌های مسروقه را از ۲ سارق سابقه دار خریداری کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیر همدستان متهم و دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار